luni, 6 iulie 2009

~~ MARIAN HULPUS -- Asculta si descarca ~~

.



1. Din dragoste pentru tine ------------------16. Pe ulita de la moara
2. Ma voi gandi la ea -------------------------- 17. Pentru tata
3. Acum as vrea ca sa te uit ----------------18. Singuratate
4. Am fost ieri la ghicitoare ----------------- 19. Spargeti gasca
5. Am in suflet suparare ----------------------20. Stau singur si-mi plang destinul
6. As da sufletul din mine --------------------21. Ti-as da luna
7. As da toate zilele ----------------------------22. Tu mie
8. As renunta ------------------------------------23.Vreau sa-mi petrec noaptea ...
9 Cand luna iese pe cer ---------------------.24. De cate ori beau
10. Ce noroc doamne pe mine-------------.25. Am acasa un baiat
11. Mai am si acum poza ta la mine------26. Asa sant zilele mele
12 Am ajuns sa plang iubirea mea
-------.27.Beau redbull
13. Mandra floare trandafir
----------------.28. Fata mea
14. Noapte rece si pustie -------------------.29. Inserarea s-a lasat
15. Si-am umblat lume prin tine -----------30. Doamne dumnezeule

----------------------DISTRACTIE PLACUTA VA UREAZA :



------------------------------------------krysty.cv







6 comentarii:

  1. IMI PLACE FOARTE MULT MARIAN HULPUS !

    RăspundeţiȘtergere
  2. Marian Hulpus Aseara mi am pus in gand 2009 nu are careva melo asta?sa mi`o dea si mie plss

    RăspundeţiȘtergere
  3. ba fra daca ai melodia aia cu toate florile si multe balerine te rog io

    RăspundeţiȘtergere
  4. Cu parere de rau , nu am melodia fra..

    RăspundeţiȘtergere
  5. aici puteti gasi mai multe melodii cu marian http://www.youtube.com/user/FanHulpus

    RăspundeţiȘtergere